Ši elektroninė parduotuvė naudoja slapukus. Tokių būdu sesijos informacija arba kalbos nustatymai saugomi jūsų kompiuteryje. Be slapukų dalis funkcijų elektroninėje parduotuvėje neveiks. Jeigu jūs nesutinkate, spauskite čia.

Grąžinimo teisė

  1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinami sumokėti pinigai vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta ėl higienos dprekių – patalynės reikmenų – pardavimo; žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
  2. Norėdamas grąžinti prekę(es) remiantis Bendrų Taisyklių XI.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
  3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
    1. prekė sugadinta jau po pristatymo Pirkėjui - grąžinimui netinka;
    2. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
    3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
    4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kaip ir Pirkėjui ją gaunant;
    5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (apmokėtą sąskaitą).
  4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko Bendrų Taisyklių XI.3. punkte nustatytos prekių grąžinimo tvarkos (sąlygų).
  5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis, tinkamomis Pirkėjui prekėmis.
  6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą (jau įvykusio pristatymo išlaidos negrąžinamos).
* su PVM pristatymas